Zabieg wykonywany jest przez kosmetologa.

ok. 30 min.

Zabieg może być odczuwalny, ale nie jest bolesny.

-

-

Ciąża, karmienie piersią, nowotwory, aktywne infekcje, opalenizna, zażywanie retinoidów, skłonności do przebarwień, przyjmowanie leków
i ziół fotouczulających.

Zaleca się wykonanie serii zabiegów. Ilość ustalana jest indywidualnie w zależności od stopnia zaawansowania problemu, zazwyczaj są to 3-4 zabiegi, co 2 tygodnie. Duże znaczenie ma systematyczność i przestrzeganie zaleceń pozabiegowych. Zabiegi wykonujemy na nieopalonej skórze, dlatego najlepszy moment na rozpoczęcie leczenia to okres jesienno-zimowy, kiedy nasłonecznienie jest zdecydowanie mniejsze niż latem. Bezpośrednio po zabiegu skóra jest rozgrzana i zaczerwieniona przez kilka godzin, czasami pacjent odczuwa pieczenie. Po zabiegu przebarwienia są zdecydowanie ciemniejsze i po kilku dniach zaczynają się złuszczać, aby po około 7-10 dniach znacznie zjaśnieć.

CZYM JEST ZABIEG FOTOODMŁADZANIA?

 

CO PO PIERWSZYM ZABIEGU FOTOODMŁADZANIA?

 

JAK DZIAŁA ZABIEG FOTOODMŁADZANIA?

Fotoodmładzanie to zabieg nieinwazyjny, wykorzystujący impulsy silnego światła, które przenikają w głąb skóry bez uszkadzania naskórka, mający na celu likwidowanie objawów starzenia się skóry. Zabieg fotoodmładzania pozwala na odmłodzenie skóry twarzy, szyi, dekoltu, a nawet dłoni. Główne wskazania do zabiegu to: pierwsze oznaki fotostarzenia się skóry, płytkie zmarszczki, przebarwienia, plamy starcze.

Fotoodmładzanie to zabieg poddający skórę pacjenta działaniu bardzo intensywnego, pulsacyjnego światła, które ma za zadanie rozgrzać skórę i przebudować włókna kolagenowe i elastynowe. Po zabiegu skóra jest ujędrniona i wzmocniona. Dodatkowo zabieg fotoodmładzania jest skuteczną metodą leczenia przebarwień.

                                                             ZALECENIA POZABIEGOWE                                                       X

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kto wykonuje zabieg?

Czas trwania zabiegu:

Czy zabieg jest bolesny?

Czas rekonwalescencji:

Ile utrzymują się efekty?

Przeciwwskazania:

JAK PRZYGOTOWAĆ SIĘ DO ZABIEGU?

CZĘSTE PYTANIA:

Skóra nie może być opalona, dlatego przed zabiegiem unikamy słońca. Na 7 dni przed zabiegiem należy zrezygnować z przyjmowania ziół fotouczulających, takich jak: dziurawiec, nagietek, bratek, skrzyp.

 Czy zabieg można wykonać latem?                                           ⯆

Nie! Nadmierna ekspozycja na słońce może powodować zbyt wysoką absorpcję światła, a co za tym idzie - wystąpienie poparzenia lub przebarwień przy kolejnym zabiegu. 

Zabieg najlepiej wykonywać w okresie jesienno-zimowym.

 Czy w trakcie serii zabiegów mogę się opalać?                        ⯆

Zalecenia po zabiegu

Nasze efekty

FOTOODMŁADZANIE

|

|

Przez 2-3 dni od zabiegu:

  • Do demakijażu i pielęgnacji skóry używaj delikatnych preparatów, nie pocieraj obszaru poddanego zabiegowi.
  • Unikaj intensywnego wysiłku fizycznego oraz rozgrzewania skóry (sauna, basen, solarium)

 

Przez tydzien od zabiegu:

  • Nie stosuj kosmetyków z kwasami i peelingów, nie depiluj okolicy zabiegowej oraz nie korzystaj z inwazyjnych zabiegów kosmetycznych (mikrodermabrazji, peelingi chemiczne i inne) 

 

Przez cały okres leczenia:

  • Nie spożywaj ani nie aplikuj na skórę substancji na bazie ziół fotouczulających (m.in. dziurawiec, nagietek, bergamotka)
  • Nie opalaj się i stosuj kremy przeciwsłoneczne SPF 30/50 (po zakończenia przez miesiąc)

 

W razie wystąpienia objawów niepożądanych skontaktuj się z nami!

 

Objawy niepokojące to: silny ból w miejscu zabiegu, zblednięcie okolicy zabiegu, obrzęk utrzymujący się powyżej 2-3 dni, pieczenie, zaczerwienienie.

Polityka prywatności - RODO

 

Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Indywidualna Praktyka Lekarska Jowita Machnica. Z administratorem danych można skontaktować się poprzez adres e-mail kontakt@machnica.pl , telefonicznie (+48 660495290) lub pisemnie na adres siedziby administratora. Dane osobowe są podane przez Pana/Panią osobiście na wizycie, przez system e-rejestracji lub telefonicznie. Przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne do celów udzielenia świadczeń zdrowotnych, prowadzenia ksiąg rachunkowych i rozliczeń podatkowych, obrony praw i dochodzenia roszczeń przez administratora danych w związku z prowadzoną przez niego działalnością. Jeżeli wyraził/a Pan/Pani zgodę na komunikację marketingową, Pana/Pani dane mogą być wykorzystane dla celów marketingowych w odniesieniu do produktów i usług oferowanych przez administratora. Państwa dane będą przechowywane przez czas określony przepisami prawa- dane medyczne 20 lat, dane na potrzeby księgowości 5 lat, dane w celach marketingowych do momentu wycofania przez Panią/Pana zgody. Pana/Pani dane mogą być udostępnione podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa, w szczególności zgodnie z Art.26 ustawy z dn.6 listopada 2008 o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta, podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora m.in. usług IT, firmie prowadzącej rejestrację online i jeśli wyraził/a Pan/Pani zgodę na komunikację marketingową dane mogą być przekazane agencjom IT i marketingu na zlecenie i wyłącznie zgodnie z poleceniami administratora na podstawie umowy. Przysługuje Panu/Pani prawo dostępu, sprostowania, usunięcia danych osobowych. W przypadkach w Art.18 RODO do ograniczenia przetwarzania danych oraz przenoszenia danych osobowych. Przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych. W celu skorzystania z powyższych praw należy skontaktować się z administratorem danych. Podanie danych osobowych jest warunkiem niezbędnym do udzielenia świadczeń zdrowotnych ze względu na wymogi prawne nałożone na administratora danych, w tym konieczność prowadzenia dokumentacji medycznej. Odmowa podania tych danych może być podstawą do odmowy udzielenia świadczeń zdrowotnych. Podanie danych jest to również niezbędne do wystawiania rachunku publicznej faktury. Podanie danych osobowych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolne, brak zgody na komunikację marketingową nie może być podstawą do odmowy udzielenia świadczeń zdrowotnych.